Onsdag..

Idag har jag gjort lite nytta, har dammsugit och torkat golven idag och de behövdes kan jag lova, skulle behöva göra de till en vana att dammsuga varje dag för vilda drar in hur mycket sand som helst och eftersom min hyresvärd oxå fick för sig i sommaras att vi inte skulle ha asfalt på våra vägar här så är de mer sand än vanligt jag tycker att dom skulle ha kunnat lagt på sten då men nej de är typ sand som ligger..

Är fortfarande förkyld och har huvudvärk så de bara skriker om de och har fan ingen ork bara att dammsuga kändes dom värsta marathon loppet så jag hoppas att jag blir bättre snart..

Idag så käkade jag vickis och snutten midda tillsammans de vart fläskfilé och ris å sås och de var super gott till efterrätt blev de glass och sen spenderades de lite tid framför tve spelet, vid kavart över nio tog vi  oss en promenad med hundarna och de var riktigt skönt, blir nog en i morron kväll med måste ju jobba upp min kondis lite ;).


Nä nu ska jag ta och sova..

God natt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0