Fredag..

Idag har jag inte gjort så mycket har varit till mormor och morfar så nu har hundarna fått leka av sig och de var skönt både för hundarna och oss. Vilda och Saffron tappar sina tänder så innan allt var färdigt så var Vilda full i blod så nu har hon fått duschat och de gick riktigt bra men hade helst undvikit de men jag hade inget val, så nu är hon lite blöt och de är bara att vänta en stund till innan vi kan gå och lägga oss, för matte vill inte ha en blöt hund i sängen..

Jag har oxå varit hemma hos mamma idag och hjälpt henne att färga håret och sen har M klippt mitt hår och de behövdes verkligen och de vart skit bra, tack snälla.

Nä nu ska jag ta nått att fika är hungrig och sen om ett tag blir de sängen för imorron ska vi iväg och fira Vickis som fyller år idag blir de ju...


  • Dammsuga & Torka golven (imorron) 
  • Diska (imorron)
  • Bädda rent i sängen
  • Släppa Vilda
  • Tvätta ( blir på Söndagkväll)




Grattis din lilla skit unge..


God natt..


Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Tack :)<3

2009-02-09 @ 10:21:34
URL: http://lillvickis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0