Lördag..

Idag har jag varit hem till mamma och firat Vickis som fyller 18 år idag, fick massa fika och de var gott och självklart gick de ner några koppar kaffe :) å sen en massa surr blev de.. Ikväll ska hon på sitt första krogbesök hoppas du får roligt :)


När jag kom hem så tog jag i tu med diskbänken och sen kom Mickan, Mathias, Pappa, Jimmi och Snutten hit så åt vi midda allihopa, så nu har jag till och med diskat upp middas disken :). Efter att dom gått så plockade jag undan och sen åkte dammsugaren fram så nu väntar jag på att golven ska torka..

Ikväll blir de till att bara sitta hemma alltid skit tråkigt att sitta själv en lördagkväll men de är ju sånt som händer, hör nu på radio att klockan är halv åtta så de är dags för Vilda att får sin kvälls mat och sen blir de en prommis..



  • Dammsuga & Torka golven (imorron) 
  • Diska (imorron)
  • Bädda rent i sängen
  • Släppa Vilda
  • Tvätta ( blir på Söndagkväll)

Skönt nu är nästan allt strycket..


Ha en bra kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0