Torsdag..

Idag så tog jag mig upp i bra tid men de var bara för att J ringde mig imorse och ingen blev gladare än jag att hon väckte mig.. Sen tog jag mig en dusch och sen tog Jag och Vilda bussen in till U och Vilda var jätte duktig och gick på bussen själv idag, förut har jag varit tvungen att bära henne på bussen :).

Så idag har de gått i många koppar kaffe och de har varit en massa surr och de är alltid lika roligt att träffa J för man får världens kram av henne.. De var självkart roligt att träffa P & D oxå, de var ju ett tag sen..

Imorron ska jag oxå upp i bra tid måste röja här hemma lite, de är ju ett tag sen så jag tror att hela släkten damm har flyttat in. Ska göra en lista över vad som ska göras imorron..

  • Dammsuga & Torka golven
  • Diska
  • Bädda rent i sängen
  • Släppa Vilda
  • Tvätta


De var nog allt kommer nog på mer imorron när jag håller på, nä nu ska Vilda ut och sen blir de sängen och har jag tur så somnar jag fort..

God Natt



Kommentarer
Postat av: Malin

Men vad har hänt med din design?

2009-02-06 @ 12:46:43
URL: http://muzzliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0