Torsdagkväll..

Idag var jag i väg och köpte en sele till vilda för att hon inte ska dra så jävla mycket, känns som man har tio mil armar när man kommer in och att köpa selen var de bästa jag har gjort för nu drar hon inte.. Imorron ska Vilda få en spruta så när vi ändå är hos vetrinären så ska jag väga henne och de ska bli intressant..

Sen var jag och fixade kabel till mina nya lampor som jag har fått av Ullis i försenad födelsedagspresent Tack så mycket, så nu är de lite finare här hemma, så nu är de bara resten som ska bytas ut :)

Skulle behöva ta i tu med disken oxå men de blir nog imorron om jag inte får ett ryck snart och både diskar och dammsuger ikväll, min ända granne är inte hemma så de gör inget om jag för lite väsen :).

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0