Fredag..

Mamma hämtade mig efter jobbet och skjusade mig på maxi och sen hem, var skit trött när jag kom hem så jag och Vilda tog oss en powernap väldigt skönt.. Nu ikväll så har Mickan, Mathias, Andreas och Malin varit här så vi har druckit kaffe och surrat en massa, måste nog på affären imorron och köpa kaffe :).

Har funderat på en bra promenad sväng som jag och vilda kan gå som är lagomt lång men har inte kommit på någon bra så imorron ska vi utforska, hon har varit här en vecka idag och allt går hyffsat bra.. Katterna har inte vant sig riktigt än eftersom att hon är för vild för deras smak men de är inga större problem, har väldigt snälla katter med ett låångt tålamod inte ett fräs eller nått fast hon har jagat dom :)

Nä nu ska jag ta och kolla om de är nått att se på tven ikväll..

Ha de bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0