Helgen..

I lördags var Ullis och Per hit och hälsade på så de blev att jag och Vilda följde med dom hem och vi tog med oss ps2 och guitar hero och sen spelade vi ett bra tag och sen kollade vi på en skit bra film för att sen fortsätta spela så kl var 3 innan jag  var hemma men kul hade vi..

Igår var jag och vilda in dit igen och då lånade jag ett par röda panelgardiner av ullis så nu har jag satt upp mina nya gardiner som jag fick av ullis mamma i julklapp med röda bakom och de vart skit bra..

Idag blir de nog inte så mycket gjort S är på väg hit så vi ska dricka kaffe, alltid trevligt med kaffesällskap.. Nä nu ska jag gå och fixa kaffe..


Ha en bra dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0