Lördag..

Idag vaknade jag sent av att mickan kom och plíngade på dörren, och då var kl kvart i tolv ungefär, Vilda kan sova hur länge som helst om hon får ligga i sängen. Igentligen får hon inte ligga i sängen men hon smyger upp när matte har somnat så de är inte så mycket att göra åt saken just nu.

Sen har dagen flutit på som vanligt, mickan, mathias, snutten, bror och malin har varit här så vi har surrat och druckit kaffe å spela tve spel :).

Imorron så ska jag försöka hitta på nått, har inge större lust att sitta hemma, så jag får se vad de blir..

Har allvarligt börja fundera på om jag ska köpa en ny dator för den här jävla skiten jag har hänger sig bara och allt tar typ hundra år innan nått händer.. Skulle vara skönt om de gick någorlunda fort..

Nä nu ska min hund få mat och en promenad, så vi hörs..

Ha de bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0