Måndag..

Nu har man nyss klivit ur duschen och de var riktigt skönt.. Fick jobb imorron mellan 8-16 på en ny förskola och de ska bli skoj har varit lite dåligt med jobb nu så de är jätte skönt..

Idag blir de inte så mycket gjort skulle ha hlivit upp 9 imorse men jag vaknade av att de ringde på dörren 12,20, så de är bara att de blev jobb imorron för då måste jag kliva upp tidigt imorron bitti så då vänder jag kanske tillbaka mitt dygn..

Nä nu ska jag ringa mamma och tala om att jag jobbar imorron så att hon vet de..

Ha de bra

Kommentarer
Postat av: Jennie

Vart? Jag lämnade också ut dit nummer idag till en förskola, bara så du vet.

2009-01-19 @ 19:39:30
URL: http://sliparen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0