Måndag..

Idag har vi bara varit hemma förutom lite promenader och så, om en stund så ska vi ut och kasta lite boll och göra av med mycket energi.. Vilda var väldigt billig idag när jag upptäckte att hon tuggat sönder en kabel (morr sa matte) men hon är bara valp så de är sånt man får räkna med...

Vilda är en blandning mellan Amstaff och Rhodesian ridgeback, känner dom som har mamma och pappa till Vilda och båda föräldrarna är helt underbra..

Imorron så blir de en hemma dag till för då ska de tvättas och städas här hemma och de blir en tidig kväll imorron då jag jobbar resten av veckan och Vilda ska få vara med "mormor" och "morfar" medans matte är och tjänar pengar :). Sen till helgen funderar jag på om vi ska ta våran första busstur in till Ullis och hälsa på, vi får se vad som händer..

Nä nu ska jag fixa kattlådan och sen glo på tve..  
                                                                     
                         
Får man inte ligga i soffan så letar man upp nått annat at sova i :)

Ha de bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0