Onsdag..

Imorse var mickan hit med frodo innan hon gick med Mathias på dagis och sen när hon kom tillbaka satt hon och pratade med mig så jag tog mig upp (bad henne igår kväll om de). Hatar verkligen att kliva upp på morgonen, har aldrig varit morgon människa, och jag har skit svårt att komma i säng i vettig tid, börjar jag med att försöka lägga mig i sängen vid 21 så är jag i säng vid 12 tiden illa men men sånt är livet bara att bita ihop.

Innan kl 10 imorse hade jag diskat och börjat äta frukost duktigt av mig, sen bestämde jag mig att de var dags för Vilda att åka buss för första gången så vi åkte in till ullis, hon ville inte kliva på bussen. Bussen var super äcklig så jag fick bära på henne och då gick allt super bra. Sen hem till ullis för en kopp kaffe och en massa surr och sen var de dags att hämta barnen på respektive ställe, precis när vi är på väg så kommer Mickan och Mathias så hela högen promenerar upp till korsta..

När vi kom hem var de mellis dags, efter mellis så låg vilda på golvet och tuggade på sitt ben medans mathias och freja lekte runt henne och även klättrade över henne utan att en titta upp från sitt tuggande, sen bestämde freja sig för att låna vildas ben och de fick hon utan problem. Men sen när dom ville sitta på henne blev de stopp för enligt mig så sitter man inte på hunden för de är ingen häst.

När vi kom hem så blev de en promenad och nu har jag kollat bloggar och skrivit här, så nu ska jag glo på dumburken och sen ska vilda kissa natt och sen blir de sängen :).

God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0