Onsdag..

Är skit trött, klev upp halv sex för att hinna ut med Vilda innan jag skulle iväg på jobbet, de har gått bra att jobba idag efter att jag slutat åkte jag på humlan och skrev lön för dec har ju inte hunnit med de eftersom att jag legat däckad innan jul och jag visste inte hur dom hade öppet i mellandagarna men nu är de gjort..

Bjöd mamma, Janne och vickis på midda hemma hos mamma men de var mamma som gjorde middan för jag och Vilda låg i soffan och sov (vilda på mattes bröstkorg) och de var skit mysigt.. När jag kom hem hjälpte jag brosan en sväng och nu sitter jag här.. Imorron jobbar jag mellan 9-17 så de blir en lite sovmorgon imorron..  Längtar redan till helgen fast att jag har varit ledig hela jul..

Jag är dö less på denna jävla förkylning som bara börjar om hela tiden, är super snorig och har fått en riktig jävla rethosta men de är bara att hoppas att den ger sig snart, ingen mening att ringa vårdcentralen heller eftersom att man måste vara död innan man får komma och än är jag inte död..

Nä nu ska jag kolla på tven en stund innan de blir sängen..

God natt..

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ja vi är som tvillingar;) Samma här hälsomässigt och jag jobbar samma tid som dig imorgon:) Krya på dig!

2009-01-07 @ 21:59:08
URL: http://sliparen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0