Söndag..

Väntar på att mamma ska höra av sig så jag får skjus å köpa pellets till katterna, sen på eftermiddan så skulle Malin, Gustav och bror dyka upp å de ska bli trevligt.. Jag och vilda har varit på en promenad och de skulle ha varit skönt trots kylan om de inte blåst. Så nu ligger hon och sover och katterna passar på att inspektera den sovande saken på golvet :).

Idag pratas de väldigt mycket om jämnställdhet mellan könen och att killar har de bättre, men efter att ha läst boken Pappa utan barn.  Kan jag inte hålla med om att de är bättre att vara kille för när de kommer till vårdnad, umgänges rätt och sånt så har dom inte en chans och vi tjejer kan verkligen ställa till ett helvete.. Tycker att boken var bra men ibland var jag lite irreterad så då var de bara att ta paus i läsandet.. Boken är baserad på en verklig händelse och jag rekomenderar att ni läser den..

De var allt för tillfället..

Ha de bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0