Test..


ALLA TJEJER GÖR TESTET INNAN JANUARI ÄR SLUT!!


Sen utmanar du 3 Av dina vänner
Så Slipper du otur i år


OM DIG


1. Namn - Maria.Lindeberg
2. Bor - Ljustadalen
3. Syskon - Några stycken
4. Ålder - 25
5. Född - 25 april 83
6 Ögonfärg - blå
7. Längd - 175 cm.
8. Sko storlek - 41-42
9. Höger eller vänsterhänt - Höger
10. Stjärntecken - Oxe.
11. Hårfärg - Mörk
12. Födelseort - Stockholm

DAGENS..

1. Låt - Ingen än.
2. Saknad - Sängen
3. Kläder - Mysbyxor och munktröja
4. Smink - Orka
5. Underkläder - gröna
6. Mat -Pizza
7. Köp - cigg och smör
8. Göra sen - Sova
9. Godis - twix
10. Pinsammaste - inget

SVARA ÄRLIGT


1. Tycker du om att plocka svamp - Nej
2. Tycker du om godis - Japp
3. Hur många gånger i veckan äter du godis - När jag är sugen
4. Äter du oftast nyttig mat - Nä de gör jag inte
6. Är du stark - Ja
7. Var någonstans på kroppen har du mest muskler - Vet inte
8. Tycker du att du själv är söt/snygg - Nä de kan jag inte påstå
10. Du ger mycket komplimanger till andra - nja, de händer
11. Är du nöjd med ditt förnamn - Ja
12. Du tycker att du själv är smart - Nja
13. Vad är det sämsta hos dig - att jag kan vara riktigt envis,inte alltid så bra 
14. Vad är det bästa hos dig - Att jag alltid försöker se de positiva hos andra
15. Har du bra självförtroende -  Nja,
16. Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - Beror på
17. Du tycker om att vara med killar - Jo
18. Känner du dina grannar -  Ja vissa
19. Vad har du för färg på dina underkläder - gröna
20. Använder du BH varje dag - Ett måste
21. Svär du ofta - ganska ofta när jag inte jobbar
22. Gillar du skolan - Har slutat skolan
23. Har du någon gång skolkat - Ja, det har hänt.
24. Spelar du något instrument  - Nej.
25. Vilka sporter/aktiviteter har du gått i - Fotboll, vollyboll när jag var yngre
27. Har du några tatueringar - Ja
28. Har du några piercningar - I tungan
29. Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - När jag går förbi en
30. Tycker du om djur - Absolut


BRUKAR DU...

1. Sova - Älskar att sova
2. Ta mediciner du inte borde ta - Nej
3. Röka - Ja
4. Snusa - Nej
5. Dricka - coca cola så klart
6. Skada dig - Inte  
7. Klä dig i svart - För de mesta
8. Hata folk - Orkar inte
9. Lita på folk - Dom som förtjänar de
10. Skada dig med flit - Aldrig.
11. Drömma mardrömmar - Händer då och då..
12. Gå i skolan - Nej.
13. Gå i kyrkan - Nej.
15. Vilja dö - Nej!


NÄR...

1. Åt du senast - 19 tiden
2. Läste du ut en bok senast - För några veckor sen
3. Köpte du något senast - Tidigare idag
4. Svor du senast - Igår
5. Sjöng du senast - Mins inte
6. Klagade du senast - Igår
7. Klantade du dig senast - Kommer inte ihåg


HAR DU...


1. För många vänner - Nej
2. Förföljelsemani - Nej.
3. Någon annan psykisk sjukdom -Nej .
4. Skadat någon - inte medvetet
5. Färgat håret - Ja
6. Några piercnings - Ja
7. Några tatueringar - Ja
8. Egen dator - Ja
9. Gjort bort dig rejällt - Ja


ÄR DU...


1. Snäll - Ibland
2. Snygg - Nä
3. Söt - Nä
4. Lång - Ja
5. Kort - Nej
6. Klantig - Nä.
7. Tönt - Nej
8. Tjock - Nja
9. Smal - Nej.
10. Romantisk - Nej.

Jag utmanar
Mikaela
Malin
Vickis


Kommentarer
Postat av: baileyz

åååh va kul =)

2009-01-20 @ 23:38:05
URL: http://baileyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0