Tisdag..

Idag tog vi oss en rejäl sovmorgon både jag och djuren, visst jag var ut med Vilda några gånger men vi la oss igen när vi kom in.. Idag så har jag, mickan, mathias och vilda varit en sväng på ica och när vi var på väg dit så började de att blåsa och snöa små spik, så jimmi fick komma och hämta oss för ingen av oss ville gå hem..

När vi kom hem drack vi kaffe och surrade på en massa och när mickan å mathias gått så låg jag och slöade på soffan innan de var dags att börja springa i tvättstugan.. Så idag har jag tvättat, städat och diskat så jag har varit riktigt nyttig..
Andreas ,Malin har och Gustav var förbi en sväng ikväll på en snabb kopp kaffe, trevligt.. De var ett tag sen de gick så mycket kaffe som de har gjort ett tag nu, jag har visserligen varit hemma mycket nu på slutet mot för hur de var förut och de är faktist riktigt skönt, så de blir att vara hemma mer framöver oxå..

Imorron jobbar jag 7-13 och efter de blir de att uträtta massa ärenden och sen hem, lär vara trött imorron eftermidda..


Nä nu ska hunden få sin kvällspromenad och sen ska jag lägga mig och sova..

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0