Torsdag..

Idag vaknade jag i hyffsad tid, sen tog vi oss en promenad till ica maxi och de var riktigt skönt ut. Sen gick vi alla hem till mig och jag å mickan tog och drack oss några koppar kaffe och spelade lite, skoj. Malin tog och gick hem med gustav som skulle ha lunch när han vaknade..

När mickan gick för att hämta mathias på dagis så tog jag mig en tupplur och de var riktigt skönt, sen var jag bort till bror och malin en sväng och tog en rök sen hem igen, sen kom bror och plockade upp mig och vi for hem till mamma och drack en kopp kaffe.. Nu sitter jag och kollar på tve och sen blir de att jag och mickan tar oss en promenad med hundarna..

Imorron så ska jag i väg och fixa ett nytt halsband till vilda som inte är tio nummer förstort som de hon har nu (lånat ett av mickan) sen imorron kommer vickis hit och ska vara här i helgen med saffron och de ska bli trevligt, Jag lär ju inte få någon plats i sängen då min syster tar upp typ hela sängen och vilda är oxå duktig på att ta plats, tur att jag har pappas tältsäng kvar sen D sov här :)

Nä nu ska jag kolla klart på tven...

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0