Tisdag..

Just nu sitter jag på golvet i hallen med snuttens dator, freja hon står i duschen och leker, dennnis han är ute och leker med ett ett grann barn och dom har nog skoj ute.. Dennis ville oxå komma hit och sova över och självklart får han de, han får komma precis när han vill om jag inte planerat något som han inte kan följa med på.. Tycker att de är jätte roligt att han vill vara här, så ikväll när freja lagt sig och dennis kommit in blir de mys med nått gott framför tven.. Antar att de blir att spela lite wiii :).

Som tur är ska snutten vara hemma så när freja somnat så ska jag ta Vilda på en liten prommis så hon får röra sina lurviga lite :).

Tycker att Mathias och freja har blivit jätte rolig dom surrar och meningar sätter dom ihop det är den här tiden jag längtat efter sen dom föddes, tycker att små bäbisar är skit tråkig de ända dom gör är sover, skriker, skiter och äter. Men nu kan man hitta på saker med dom :)

Nä nu ska jag skrubba ren lilla prinsessan :).


Bjuder på lite kort








Ha tyvärr inget på Dennis men de ska ordnas senare :)

Hej hopp..

Kommentarer
Postat av: meta

Tack för de, men du de är ju de som gör allt de så soft att man lyckades få med dig för en gångs skull...det var ju jätte fint juh...Vad vore livet i all sin glans om våran mia inte fanns.. jodå allt bara bra med oss..sj då.. ta och kom hit nått nu.. vi saknar ju dig PUSS

2009-08-04 @ 01:32:07
URL: http://mammameta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0