Måndag..

Idag blev de inget jobb, har åkt på en dunder förkylning så jag känner mig överkörd av tåget..

Har haft en super mysig helg med dennis, vi har bara varit och myst på och sena kvällar har de blivit men som tur är sover dennis länge på morron..

Som de ser ut nu så drar jag till stockholm i midsommar och de ska bli himla roligt och de ska bli riktigt skönt att lämna denna lilla håla några dagar.. Händer ganska mycket runt om kring men de är inget jag kommer att skriva om här..

Vet bara att man ställer upp på sina nära och kära när man kommer till en sådan här situation mer tänker jag inte skriva..


Nä nu ska jag gå ut och röka..

God natt på er..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0