Onsdag i tio minuter till..

Idag känner jag mig bättre i förkylningen så imorron blir de jobb för hela slanten och de ska bli skönt med tanke på att de är bara typ två veckor kvar och jag har inte fått något annat jobb i sommar än så länge men de hinner förändras :)

Imorron efter jobbet så ska jag i väg och fixa en sak och de ska bli så himla roligt ( är glad för eran skull :). )

Nu är de klart jag drar till Stockholm över midsommar och ska festa och umgås och de ska bli så himla roligt och de ska bli så himla skönt med miljöombyte för jag behöver verkligen de, går runt med en oroskänsla i hela kroppen och mår små illa hela tiden och har svårt att sova men de släpper snart och allt blir bra :).

Vilda kommer att vara hemma med Mamma och Janne när jag åker, så man får vara lite "hundledig" ska bli skönt men de kommer att kännas konstigt eftersom att hon är där jag är till 90%..

Tänkte lägga ut några bilder på vildas sov stil :)






Nä nu ska jag sova..

God natt

Kommentarer
Postat av: Meta

Tja snygging.

Vilken sötnos vilda e..

SAKNAR DIG.. Hoppas du kommer hit snart.. Puss

2009-07-09 @ 00:36:42
URL: http://mammameta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0