Tisdag..

Började fredagen med att försova mig vaknade halv tio och jag börjar halv nio var klar på en kvart men att åka buss och försova sig är ingen bra grej, var klar kvart i tio men var inte på jobbet förrän halv elva drygt värre..

Lördagen var jag inne hos Ullis & Per, å vi var iväg och spelade mini golf å de var skoj, sen var vi ut till bergeforsen en sväng och hälsade på min moster och fixade lite annat..

Söndagen så kom Ullis och Per å alla barn hit och var här å de var riktigt trevligt och jag slog på stort och bjöd på midda och sen bakade jag en kaka, var tvungen att använda upp äggen..

Igår efter jobbet så gick jag upp till Ullis och träffade Freja, ända dagen på hela veckan de funkade för oss alla, idag och imorron är dom i stockholm och på torsdag åker jag till Stockholm..

Imorron så ska jag städa och tvätta och ta i tu med tippens päls, hatar verkligen sommaren för hans päls blir vidrig att ta hand om, massor med tovor och ändå har jag klippt ner honom för att han ska slippa ha massa tovor men men de är bara att ta dom eftersom de finns inte så mycket att göra..

Nu ska jag kolla på tven..


Go kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0