Helgen..

Har de bara varit lugnt, igår kollade vi på Wallander på teve 4+ som alltid.Igår dammsög jag och torkade golven och de märks fan inte idag, bilr så jävla pissless, men de är bara att dra fram dammsugaren imorron för idag orkar jag inte.. Och idag har jag tvättat med mickan så nu är tvätten borta och de är riktigt skönt..

I vecka ska jag jobba på tisdag vad jag vet nu, hoppas att de blir fler dagar så man överlever..  Sen tänkte jag att de är dax att rensa skåp och ställa i ordning för typ alla skåp ser ut som de gått en tornado igen dom :)

Nä nu ska jag vänta på att mamma å janne kommer ut på msn och sen klockan 20 är de bones och de ska jag bara se och så måste jag försöka hitta på nått att äta börjar bli väldigt hungrig..

Ha en bra kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0