Fredag..

Nu har man gjort helg så nu ska jag göra ordning lite kaffe och sen sätta mig på balkongen och bara vara ska städa och diska senare när de blir svalare för just nu håller jag på att flyta bort..

Har varit så trött den här veckan när jag kommit hem så jag har inte orkat göra många knop, har oftast lagt mig och sovit i två timmar nar jag kommit hem..

Har fått lånat Vickis bil nästan hela veckan och de har varit så skönt för jag har inte behövt klivit upp så himla tidigt, Tack Vickis och sen tack till Mickan, Mamma och Janne som har passat Vilda medans jag har jobbat..

I onsdags så var Ullis hit och de var väldigt trevligt, så tack för besöket..

I helgen blir de till att ta de lugnt och bara vara..

Hej hopp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0