Måndag..

Igår så tog jag och vilda oss en promenad och efter de så åkte vi in till ullis och hälsade på och de var jätte trevligt, vart en massa kaffe och midda där å kaffe igen :). Sen så gick vi ut med freja och då passade vi på att ta oss en promenad och de vart en halv lång en och freja hon bara gick och gick hon är väldigt duktig på att gå för att vara liten :). Sen när jag kom hem så fick vilda mat och sen en en kort prommis å sen blev de sängen, hade svårt att somna fast jag var trött..

Idag har jag jobbat och när jag kom hem så satte jag mej vid datorn en stund sen tog jag oh duschade vilda och vattnet var så smutsigt, fast de inte är mer än 3 månader sen hon duschade (jag vet att man inte ska duscha dom för ofta). Så nu har jag kollat reklamen och pratat med mickan i telefon. Så nu funderar jag på om man ska lägga sig framför tven eller om man ska lägga sig i sängen en stund och vila..

Ha en fortsatt bra dag..

Kommentarer
Postat av: Ullis

Tack för igår go gumman min, lika nice som vanligt.. Och Tack för den goda maten, du vet att jag är kräsen på kött.. Men du får ett dubbelt + =).. Och slut inte att skriv nu ;) Puss

2009-05-28 @ 13:13:31
URL: http://smurfan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0