Ett tag sen

Sitter hos Ullis och lyssnar på när Vickis och Ullis surrar för fulla muggar.. Livet leker och imorron blir de party, ska ner till hudik på crusing och vilda ska få umgås med ullis och per, och de ska bli roligt.. Tack snälla Ullis och Per för att vilda få vara med er :).



Just nu är de dåligt med jobb så nu har jag börjat fundera på vad man ska göra och vad jag skulle kunna tänka mig att jobba med, men de är svårt så nästa gång jag ska på af så ska jag prata med min handläggare..



Ska börja blogga lite oftare men jag lovar inte att de blir varje dag men oftare än vad jag gjort :)

 

Nu ska jag ta och dricka kaffe med ullis och äta bullar :)

 

Hej hopp gummi snopp

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0