23/2-10

Just nu sitter jag och lyssnar när P och D tjafsar med varandra när dom spelar..  Vilda började löpa i söndags, så nu har hon pojkförbud i en månad och just nu lägger hon svansen åt sidan bara du rör baken..

Har idag ringt och bokat tid så jag får ett nytt recept på pepiller, så jag slipper dö av smärtor i magen när trevliga veckan kommer, och samtidigt som jag är ner för de så fixar jag cellproverna på en gång eftersom att de var tre år sen sist, jag tycker inte om de men de är lika bra att få de gjort..

Är på allmänt pisshumör, så när vi har ätit och så ska jag nog ta med mig hunden och gå på en promenad så kanske humöret vänder..

Imorron så blir de hemfärd, tråkigt men jag kan ju inte bosätta mig hos ullis å per bara för att jag tycker att de är skit tråkigt att vara själv just nu..

Nä nu ska jag kolla om jag ska hjälpa till med nått..

Ha en bra kväll

Kommentarer
Postat av: Jennie

Trevligt med uppdatering :)

2010-02-23 @ 21:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0