Onsdag..

Idag har jag inte gjort så himla mycket bara varit, känner att jag har hamnat i en svacka där jag inte har ork eller lust att göra någonting alls är på allmänt pissigt humör, känns som att allt går emot mig, längtar till sommaren vilket jag inte brukar göra för jag tycker om vintern väldigt mycket..  Känns som om att jag och en viss person börjar glida ifrån varandra och de känns inte alls bra.

Min hund är mer vild än tam idag och börjar gå på mattes nerver, så på fredag så ska hon få leka med sin syster lös och vart de blir vet jag inte riktigt än men de kommer inte att bli hemma på området iaf.. Ska igentligen inte klaga på henne för hon är jätte duktig för att vara fyra månader och hon är helt underbar, men man måste få klaga ibland :).

Nä nu har jag inget mer att skriva..

God natt..

Kommentarer
Postat av: Jennie

Klart att man måste få klaga ibland:) Illa vore det annars...

2009-02-05 @ 08:40:13
URL: http://sliparen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0