Söndag..

Idag så tog vi oss en rejäl sovmorgon vi klev upp kvart i tolv och sen har dagen bara flutit på, skulle igentligen tvätta idag men jag flyttade fram de tills på tisdag..

Idag har jag varit ut på lite äventyr och de var skoj :). Imorron blir de en städ dag om de inte blir jobb, skulle behöva ta en riktig storstädning och jag skulle vilja möblera om mitt v-rum men jag vet inte hur så de är bara att vänta å se om de blir gjort..

Denna vecka kommer att bli en hemma vecka, ska börja träna V på att vara hemma själv.. Hon är jätte duktig för hon klarar en timme hemma själv redan nu men de är inte så ofta de händer så de behövs tränas på, min inställning är att där jag är, där är oxå hunden men jag kan ju gärna inte ta med mig henne på jobbet och de är ju inte alltid M å J kan ha henne heller som tur är finns de ju andra som ställer upp när inte dom kan :).

Nä nu ska jag slänga mig i sängen så jag orkar upp imorron..

God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0