Söndag..

Idag fyller gudmors prinssesa 2 år, de känns som tiden bara flyger förbi :).

Grattis Freja.  Puss                                               






                                                        
            


Idag har Jennie varit här på besök och de är alltid trevligt, de är inte så ofta vi träffas men när vi gör de så har vi mycket att prata om så vi är inte tyst många sekunder :). Om ett tag så ska jag ner i tvättstugan tyckte inte att de var så mycket tvätt men de är mer än vad jag trodde..

Idag är de Bones och jag har världens störningar på teven och de stör mig men de är ju bättre än att inte ha någon trea alls kan ju iaf se de... 

Nä nu ska jag ta en rök..

Hej å hå

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ja tiden går fort! Och det är alltid kul att ses!

2009-02-08 @ 18:01:03
URL: http://sliparen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hallå!!

Hoppas att allt är bra med dig och Vilda! Vilken snygg blogg du har och jag var in på M den var jätte snygg!!



Ha det vi hörs!

Kramizz

2009-02-11 @ 21:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0