Irriterad

på människor som ska lägga sig i saker som dom för de första inte ens ha med att göra, men när man sen bara vänder ryggen till och går utan att kunna diskutera så blir jag skit förbannad, och beter sig värre än vad en 14 åring skulle göra.. Ska man öppna käften så kan man fan stanna och stå för sina anklagelser och man öppnar inte käften när man inte vet vad som hänt..

Nu har jag och mickan varit ut på en promenad med hundarna och Vilda är riktigt duktig..

Nä nu ska jag glo på tven och se om irritationen lägger sig...

God natt

Kommentarer
Postat av: Jennie

Tell me please!!!!

2009-01-16 @ 22:48:07
URL: http://sliparen.blogg.se/
Postat av: mervi

hej gumman. Hur mår du och alla katter och vilda???

Går det bra. MIn jävla dator har varit sönder men nu är den fixad så nu kan man ju läsa på bloggarna igen. Men vem är det som har irreterat dig så mycket????

Må så gott gumman. Kramisar

2009-01-17 @ 17:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0