Lördag..

Idag har jag, vickis och malin suttit framför tve spelet hela dagen nästan så nu är väl våra ögon fyrkantiga :). Malin stannade kvar och åt med oss trevligt. Bror han har jobbat han men dom följde med efter att vi kommit tillbaka från moster, fick låna ett kompost galler av henne så jag slipper köpa ett eget, tycker att de är onödigt eftersom att vilda ska få vara i hela lägenheten på nätterna sen är hon blir större.

Inatt har de varit ganska trångt i sängen, Jag, Vickis, Vilda, Saffron, Tippen och Razz så klar, så nästa gång jag ska byta säng så blir de en större. Vilda ska lära sig att man sover på sin plats på golvet sen men just nu så kommer hon upp när jag har somnat och jag sover väldigt hårt, skulle inte ens vakna om någon släppte en bomb brevid mitt huvud..

Nä nu ska jag vara social..


God kväll..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0