Söndag..

Idag så har vi varit upp till mormor och morfar så Vilda har fått busat med saffron och de tyckte hon var skoj, var de någon timme sen for vi hem och jag följde med vickis bort till pappa för att käka midda, till midda fick vi fläskfilé, älgfilé och potatisgratäng och de var väldigt gott :).

Sen gick jag hem och kollade på Bones väldigt bra tycker jag och så kom bror och malin förbi en sväng. Så nu har jag varit på promenad med vilda och ska snart kolla lite bloggar och sen blir de sängen, är skit trött idag så de är nog inga problem att somna i tid hoppas jag  :).

De lutar mer och mer mot att de blir en flytt mer till s-holm om de inte händer nått oväntat som gör att jag stannar kvar här uppe och de är med en klyven känsla kan jag säga men men mer om de när jag har bestämt mig till 100%.

God kväll

Kommentarer
Postat av: Anonym

hello bruden.

Hoppas att ni mår bra idag.

man blir ju lite ledsen om du bestämmer dig för att flytta, tänk på oss stackare som måste stanna kvar i denna skithåla :):):)

Det gör du rätt i.......

Må så gott kram

2009-01-18 @ 21:42:41
Postat av: Jennie

Du ska så klart göra det som känns bäst för dig! Även om jag inte håller med:)

2009-01-18 @ 21:51:25
URL: http://sliparen.blogg.se/
Postat av: mervi

oj glömde ju skriva mitt namn men det är jag mervi :):):):)

2009-01-18 @ 22:21:52
Postat av: Anonym

Du är fortfarande ung Mia och du har ingenting som kan låsa dej som vad jag har hehe :) Och det är nog skönt för dej att få komma bort härifrån och kanske få dej ett jobb ;) Skulle du inte trivas där efter ett år elr nåt så kan du ju alltid flytta hem igen ;).. Men du kan vara lugn vi drar med oss hela packet och hälsar på dej om du flyttar :P

2009-01-18 @ 22:40:09
Postat av: Malin

Oj såg att jag glömde skriva in mitt namn haha :P

2009-01-19 @ 10:43:19
URL: http://gustavsmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0