Söndag..

Helgen har varit bara bra, haft sov morgon hela helgen och de har varit skönt på ett sätt men jobbigt på ett har sovit bort halva dagarna så allt har blivit förskjutet. När jag var 20 så sket jag full ständigt att halva dagen hade gått men nu får jag nästan panik hatar de verkligen...

I veckan ska jag ta och "kidnappa" min guddotter de var ett tag sen hon var här och myste så mu är de dags för mys med min prinsessa, så nu ska hon få vara här minst en dag men känner jag mig själv så blir de två, och Ullis de är ingen mening att du försöker komma hit och hämta henne tidigare heller för jag låser dörren så du inte tar dig in :).

Bjuder på lite bilder på gudmors lilla älskling :)



 Första kortet jag fick på henne..



 Go gumman :)


 Här myser vi på sporthallsbadet :)



 Här var både hon och Jenk hos mig i vintras och myste..


Ha de bra  så hörs vi..

Kommentarer
Postat av: Ullis

Gumman vet att det inte är någon mening att diskutera med dej när hon ska hem =) Gud så fint kortet var på dej och Freja.. Ja alla kort var fina =) Du är bäst.. Pözz

2009-07-12 @ 21:17:22
URL: http://smurfan.bloggagratis.se
Postat av: Vivika

Whooo va jättefina kort. Visst är hon den goaste lilla "tjillevippen" som finns ;)

Å du är den goaste gudmor som finns...haha hon har ju bara dig som gudmor ;)

Hadä gött/kramiz

2009-07-12 @ 23:21:33
Postat av: mervi

hej gumman.

Vilka fina kort.

Hoppas att du mår bra.

Kramisar

2009-07-12 @ 23:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0