Torsdag..

I veckan har jag inte gjort så mycket, på tisdag var vi upp till morfar och käkade midda och träffade moster pernilla, tobbe, andre och tobbes mamma marianne. Mormor låg tyvärr och var jätte förkyld så hon var inte med tråkigt :(. Men de var jätte skoj att träffa dom från norrköping. Så framöver ska jag ta med mig fröken vik och åka ner så jag får tobbes lasang den är så himla god :)

Nu sitter jag hos ullis, jag har sovit här och sen passade jag på att låna tvättmaskinen så nu slipper jag springa i tvättstugan :). Får se vad dagen har att erbjuda :).


Nä nu ska jag gå ner och dricka en kopp kaffe med Fröken :)


Kommentarer
Postat av: mamma

Dags för uppdatering!!! eller hur... Kram

2009-07-30 @ 16:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0