Torsdag..

Sitter och spelar på king.com och de går åt helvetet, så nu lägger jag ner innnan min dator går sönder för att jag har blivit vansinnig.. Och tar å sammanfattar lite av min vecka..

Måndag: Var in till ullis och drack massa kaffe och hade trevligt senare på kvällen när per slutat tog vi och for till Bergeforsen och släppte hundarna så dom var helt slut i tio minuter (vilda iaf). Sen kollade jag, vickis och snutten på film.

Tisdag : Tog Jag, Ullis, Vickis och Freja oss en tripp till kramfors och dollar å då passade vi även på att hälsa på ullis mamma och ulf och de var jätte trevligt fick jätte god mat och massa kaffe med gott till, nästa gång vi åker upp ska vi höra av oss några dagar innan så vi får bettans super goda kalops ( den kan man döda för). Tack så mycket för super god mat och trevligt sällskap .
På vägen hem stannade vi till och tog en rök med ullis pappa och de var roligt att träffa honom.

Onsdag : For in till ullis och spenderade dagen med henne och barnen, gick till en lekpark där Wilma och Freja lekte ett tag och sen gick vi hemöver för de var dags att fixa midda och Ullis skulle baka en kaka som hon kunde bjuda folket på. För min go gumma fyllde år grattis :). Sen åkte jag hem med vickis och när vi kom hem så tog vi oss en redig promenad med hundarna.

Torsdag : Idag tog jag sov morron och klev upp vid 12, hoppade in i duschen och sen for jag och vickis iväg på djurkompaniet, vickis klippte Saffrons klor och jag köpte en ny sele till Vilda och förhoppningsvis tuggar hon inte sönder den här. For sen hem till mamma för kaffe och massa surr, Mickan, Mathias och mickans svärmor dök upp dom oxå :). Jag och vickis har haft årets första vatten krig och de var skit skoj :). Sen for vickis och jag på öb och fyllde på shampoo och balsam och lite mer saker. Sen hem och käkade midda som idag bestod av fil och flingor då ingen av oss orkade laga mat.. Nu ska jag ta och jaga på vickis och snutten så vi tar oss ut med hundarna så vi kommer hem någon gång..

Resten av veckan vet jag inte vad som händer, de åter står att se..

Ha en trevlig kväll



Kommentarer
Postat av: Anonym

Dags för uppdatering nu gumman!!!!

2009-08-11 @ 17:53:18
Postat av: Victoria.

Dags att uppdatera kanske? :)

2009-08-12 @ 00:29:10
URL: http://lillvicis.blogg.se/
Postat av: Ullis

Faan vad snygg sidan blev =) Ang uppdatering så har jag ingen kommentar... Ligger själv på latsidan =) Pözz

2009-08-19 @ 23:23:25
URL: http://smurfan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0