Fredag.

Nu är de en vecka sen man skrev, men är fortfarande skit trött när jag kommer hem från jobbet så jag ska sammanfatta lite om vad som har hänt i veckan..

Måndag : Var jag in till familjen Vik/ Woxlin/ Häggkvist och hälsade på och de var trevlig som alltid :)
Tisdag: Ullis passade vilda medans jag jobbade så jag lämande dit henne innan jobbet och sen hämtade jag henne och jag fick med mig go Dennis hem så vi myste på och sen blev Dennis kvar så jag skjusade honom på skolan på onsdag morron..
Onsdag: Då var jag bara hemma och tog de lungt och sov lite granna och sen var jag självklart ute på promis med min lilla Vilda..
Torsdag: Jag och vickis tog oss en promenad med hundarna och efter prommisen for vi på ica och sen får jag in till ullis och umgicks med min guddotter, självklart resten av familjen oxå å de är så mysigt :)
Fredag: Jobbade först och efter jobbet for jag och vickis upp till mormor och morfar så hundarna fick härja av sig lite granna sen var  bar de av hem för att städa och diska så och de vart en riktig storstädning då jag tog mig an badrummet som inte var städa ordentligt på ett tag och de behövdes kan jag lova (dammsuger och torkar alltid av). Sen fick jag fin främmande av familjen från skönsberg dom var hit och lämnade av dennis som ska vara här i helgen  och de ska bli så mysigt..  Nu i kväll har vi druckit glassdrink med jordgubbar och sen vart de en sväng med Vilda..

Tack till mamma, janne och ullis som har hjälpt mig med  min lilla älskling--
Nä nu är de sängen som gäller God natt på er

Kommentarer
Postat av: Baileyz

ja d e het fantastiskt =) Jo, men jag är ju inte inskriven på ams o så nu... Men nu blir d sommardagis där sen i juli så då behövs jag inte där längre o då tänkte jag smita iväg i två veckor iallafall.. d ska bli skönt o komma bort ett tag =)Hur går d för dig i sommar då?

2009-06-06 @ 15:31:31
URL: http://baileyz.blogg.se/
Postat av: Jennie

trevligt med uppdatering!

2009-06-06 @ 19:21:39
Postat av: Ullis

Tack för att du finns i alla lägen gumman =). dennis har haft det jätte mysigt med dej i helgen, hörs på hans prat och glassdrinkar och sena kvällar ;) Kram..

2009-06-08 @ 09:30:24
URL: http://smurfan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0