Fredag..

Igår låg jag hela dagen då magen inte alls ville vara med, så jag fick ringa mamma vid 11 så hon kunde komma och gå ut med vilda för jag vågade inte lämna lgh och sen var vickis hit och var ut med henne och igår kväll så tog mickan henne på en promenad Tack så mycket allihop.. Men de var nog inte magsjuk för de försvann lika snabbt som de kommit så jag tror att de har med min envisa förkylning att göra..

Så idag har jag tagit tag i städningen så nu är de klart ska snart fixa kattlådan och sen blir de en lång och efter längtade dusch.. Ikväll blir de att bara vara hemma tar de säkra före de osäkra och isolerar mej en dag till..

Nä nu ska jag fortsätta ha en bra dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0