Lördag..

Idag så har jag inte gjort så mycket mer än bara varit, Hampus kom vid två tiden och sen tog vi oss en promenad till maxi och H var jätte duktig och gick hela vägen dit.. Men vi tog bussen hem för de var så himla slaskigt och de var svårt för mickan att köra vagnen på vissa ställen, när vi kom hem så var de middas dags och idag blev de pannkaka och efter middan gick vi ut..

När vi kom in så blev de ett bad för H och M och sen när dom hade gått hem så blev de lite lördags mys i soffan för H medans jag tog och dammsög av och torkade golven igen hatar verkligen den här årstiden för de spelar ingen roll hur man gör så har man ungefär tio ton grus runt golven och jag bara hatar när de fastnar grus under fötterna när man är barfota inne, när jag var klar så gjorde jag H sällskap i soffan och nu sussar han gott..

Har tagit lite kort idag på grabbarna men dom kommer ut någon annan dag för nu orkar jag inte..

Ha en fortsatt bra kväll..

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0