23/6-09

Nu är de ett tag sen jag bloggade sist men har inte haft ork eller lust att blogga men nu ska jag försöka att uppdatera lite oftare..

På nya stället trivs jag jätte bra men de är synd att de bara är 50% och jag skulle vilja jobba 100%  men de är bättre än ingentig så jag fortsätter att söka 100%  jobb..

Nu har jag börjat funder igen på om jag ska ta och flytta söder ut, de är inte längre än att man kan flytta hem igen om man inte trivs där nere och de skulle nog vara skönt med en förändring. Har börjat känna mig så enormt rastlös igen och då behövs de en förändring men jag är väldigt kluven på hur jag ska göra, har typ hela mitt liv här upp och nästan alla som betyder nått bor här uppe.. Men samtidigt är de inte längre än att man kan åka hem och hälsa på.. Jaja funderingarna kommer att fortsätta ett tag till innan jag tar ett beslut, älskar att fundera på saker ordentligt innan jag bestämmer mig om så här stora saker..

Helgen har varit lång jobbade sista dagen i onsdags så de har varit skönt att vara lång ledig men de kommer att bli jobbig att kliva upp på måndag men de löser sig då de :). Idag har jag städat och de var väl behövligt. Ikväll blir de bilträff i birsta och de ska bli roligt att se lite andra människor..

Nä nu ska jag ta och spela lite men vi hörs ;)

Kommentarer
Postat av: baileyz

men vaaaar jobbar dudå? =)

2009-05-23 @ 18:38:14
URL: http://baileyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0