Kvälls promenad..

Nu har man tagit sista promenaden med hundarna men ikväll så tog jag med mig tippen på promenad först tyckte han att de var jätte spännande men efter en bit tyckte han att de var lite läskigt men de blir nog bra efter några promenader :) Han har blivit lite rund om magen vilket bara är bra men efter som han är en kastrerad inne katt så är de svårt att få honom att röra på sig och eftersom att jag förlorade junior till 98 % av övervikt så tänker jag börja motionera tippen så jag slipper förlora honom med, för skulle de hända så vet jag inte hur jag skulle klara de för de är mattes små bäbisar :)..

I söndags var jag till jennie och fikade å surrade en massa skit och de var trevligt som vanligt.. Sen efter de så for jag hem till mamma och umgickis med dom och de var bara trevligt..

Idag ringde en ny förskola så nu kanske man har jobb fram till midsommar visserligen bara 50% men de är bättre än inget.. Ska ringa dit imorron och sen ska jag fara och hälsa på och efter de får vi se hur de blir men jag hoppas verkligen att de går bra, vill verkligen jobba och få in foten på ett nytt ställe...

Nä nu ska jag gå och lägga mig..

God natt..

Kommentarer
Postat av: baileyz

håller tummarna

2009-04-08 @ 20:59:03
URL: http://baileyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0