Lördag..

Idag har de varit fullt hus här hemma halva släkten har varit här och de är alltid trevligt.. Mamma och janne har varit förbi idag och lämnade en present till vilda, hon fick en reflex sele som hon kan ha när vi är ute och går den var lite stor men den funkar ju iaf och hon lär ju växa lite mer så i slutändan så kommer den att sitta skit bra..

Har varit hos grannen och drukit kaffe å surrat en massa alltid trevligt med kaffe sällskap och massa surr :). Imorron så ska jag åka in till Jennie en svng och fika å de ska bli riktigt trevligt, har ju inte träffat henne på flera veckor så de lär bli en massa surr imorron ;) svårt att få ihop de när ingen av oss vet hur vi jobbar och då kan man ju inte planera in en dejt heller.. Sen i veckan så ska jag pallra mig in till Ullis å hälsa på oxå, just nu är jag i en period då jag inte orkar åka och hälsa på en massa utan jag tycker att de är så skönt att vara hemma och ta de lugnt..

Har även spelat ett spel som jag spelade när jag var 17 och de är skoj att gå tillbaka och göra de, när man var i den åldern så längtade man tills man var vuxen och allt som följer med ett vuxet liv och man tyckte att problemen man hade var världens störrsta men nu i efter hand så var dom så små att dom knappt fanns och ibland kan jag längta tillbaka till den tiden..

Nä nu ska jag ta och gå ut med saffron och vänta på att min hund, syster och snutten kommer hem..

God natt på er..

Kommentarer
Postat av: Jennie

Slå en pling eller nåt innan du drar iväg!

2009-04-05 @ 10:28:40
URL: http://sliparen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0