Onsdag..

Igår var jag in och hälsade på, på de nya stället en liten och mysig förskola och idag ringde chefen och frågade om jag fortfarande var intresserad och självklart är jag de och så sa hon att jag fick börja att jobba så på måndag är min första dag där och viket är fram till sommaren och de fanns möjlighet att få jobba mer vissa dagar så de känns jätte skönt..

Påskhelgen har varit lugn vi har bara umgåtts och myst på..

Idag har jag varit ner i källaren och fixat lite men de behövs en stor rensning där nere men de är ingen mening att göra de förren jag kan åka och kasta skiten som inte ska vara kvar..  Vickis hon har dammsugit och snutten diskar och jag ska snart ner i tvättstugen och sen blir de bara till att ta de lugnt och kanske glo lite på tve :).

Ha de bra..

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jätteroligt!!!

2009-04-15 @ 19:13:13
URL: http://sliparen.blogg.se/
Postat av: Malin

Ska du inte ta och uppdatera snart :P Du måste ju skriv att fyller år på lördag och allt sånt oxå hehe :D

2009-04-23 @ 09:46:25
URL: http://gustavsmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0