Torsdag..

Började på de nya stället i måndags och jag trivs väldigt bra där. Mycket nya intryck så jag är helt slut i bollen när jag kommer hem på dagarna.. Annars flyter allt annat bara på.. Idag har jag varit och handlat hem lite mat, köpte köttfärs på ica kvantum i nacksta för 39,90 kilot väldigt billig så då passade jag på :) Vilda har fått 15 kg mat idag så nu är de bara katterna kvar.. Har äntligen fått fingrarna ur röven och diskat så de är skönt, ska ta fram dammsugaren snart och dammsuga av så jag slipper ha 20 kg sand under fötterna..

Imorron kommer momme hit och ska fika lite, eftersom att jag ska hjälpa mamma å janne och flytta på lördag, har inte tänkt haft någont fika iaf fyller bara 26 på lördag och jag tycker inte att de är så mycket att fira..

Just nu har jag ingen lust att blogga så nu tar jag blogg semester så får vi se när lusten kommer tillbaka...


Ha de gott..

Kommentarer
Postat av: baileyz

vart jobbaru då? berätta =)

2009-04-24 @ 13:33:47
URL: http://baileyz.blogg.se/
Postat av: mervi

GRATTIS gumman.

Må du få en jätte fin dag idag.

Massor med kramisar från oss.

Hipp hipp hurraaaaaa

2009-04-25 @ 07:55:08
Postat av: Jennie

GRATTIS!!!!!

2009-04-25 @ 13:23:43
Postat av: linda

grattis

2009-04-25 @ 22:25:37
URL: http://frupetterssons.blogg.se/
Postat av: mervi

Uppdatering :):):):):)

2009-04-28 @ 23:03:07
Postat av: Meta

Tack för den

Detsamma, synd bara på den korta stunden=(

Men hoppas vi ses snart igen



Puss på sötnosen

2009-05-20 @ 22:49:44
URL: http://mammameta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0