Årets sista dag :)




Detta år har varit upp och ner många tråkiga besked har vi fått, Janne har genom gått en opration men börjar att komma tillbaka, vilket känns skönt..

Jag har fått min medicin och jag har börjat må väldigt bra, kommer inte ihåg sist när jag kunde kliva upp och känna mig hyffsat pigg..

Två av mina närmaste vänner förlovar sig och de säger vi Grattis till :)

Och vi får inte glömma att jag snart har haft min älskade Vilda i 1 år, hämtade hem henne den 2 januari :)

Lärt känna nya människor, väldigt trevligt :). Har sagt upp lägenheten och planerar flytt, känns som om de börjar ett nytt kapitel i mitt liv bara jag får tag på lgh :) Å de ska bli väldigt roligt :)

Haft en underbar sommar med vänner och de har blivit en del festande oxå men har man inget ansvar förutom vilda så är de okej :).

Har en väldigt snäll hund som tycker om att vara med, vissa gånger har hon fått vara hemma med Mamma å Janne.

Har hänt massor men jag orkar inte skriva nått mera så jag bjuder på massa bilder ist..


Gott Nytt År På Er...












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0