Tisdag..

Idag tog jag mig upp i vettig tid, har varit hem till mamma och druckit kaffe, vart även bjuden på midda gott.. Jag kom hem vid nio så då tog jag och kollade lite bloggar och väntade på att syster skulle komma så vi kunde gå en sväng och var riktigt kallt ute 17 minus brrr..

Har riktigt svårt att somnat nu på nätterna, lägger mig vid tolv men har fortfarande inte somnat vid 02-03 tiden och de är riktigt drygt för jag är skit trött när jag lägger mig och sen är man helt död på morgonen när man ska kliva upp, hoppas de vänder snart..

På lördag blir de kalas för då fyller lilla syster 18 år så de ska bli gott med fika och sen kommer hela halva släkten och de ska bli skoj de är ju inte så ofta man träffas..

Nä nu ska jag göra mig klar för sängen..


God natt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0