Fredag..

Jag lever och mår bara bra, har inte haft någon ork att skriva.. I veckan har jag varit in till U och hälsat på de är alltid roligt att träffa barnen ja självklar U och P oxå..

Igår kväll var jag bort och grattade G som fyllde 1 år tiden bara flyger fram fick även låna honom en timme igår och de var jätte mysigt..

Idag så var jag bort till B & M å drack kaffe och surrade på, sen gick jag hem och diskade så nu är de bara dammsugningen kvar hade tänkt gjort de idag men jag orkade inte...

På söndag så ska jag tvätta och denna gång ser jag framemot de för vi har ÄNTLIGEN fått ny tvätt maskin och torktumlare så den här gången kanske jag hinner få tvätten torr i tvättstugan..

Bjuder på några bilder..


                                                                                          
            Gustav.
                                                                                                                                                                                  
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  
        Mathias.


Systrarna sover tillsammans.


              Vilda.


          Teamwork.

   
Ha en bra kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0