Söndagkväll

Det är svin kallt inne måste verkligen ringa och klaga på värmen.. Idag har Vilda fått busa med sin syster Saffron å skoj hade dom, efter buset gick vi in och drack kaffe. Sen efter att dom åkt kom brosan, malin och gustav hit och hälsade på, de var väldigt trevligt. Sen dök även Mickan och Mathias upp här hemma, så idag har de varit fullt hus här hemma..

Blev inga gardiner bytt idag har liksom inte orkat men de kanske blir imorgon vi får se vad jag orkar. Har länge letat efter ett sätt att göra vattenstämplar på korten eftersom att min dator inte orkar med att ladda ner program, men så läste jag för ett tag sen på mammabeckas blogg att de fanns en gratis sida där du kan märka bilderna utan att ens vara medlem på sidan och de funkar jättebra.

Nä nu ska jag ta och glo på tve innan de blir sängen..



God natt

Kommentarer
Postat av: Malin

Snygg blogg ;)

2009-01-05 @ 13:21:46
URL: http://enmalinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0