Måste man har rubrik?

Idag (fredag) så har ullis varit här och de har blivit massa surr och 17 liter kaffe.. Har även tvättat och fixat här hemma sen blev de midda och efter middan så la jag slinger i ullis hår första omgången tog inte så iväg och köpte en annan och den här gånge med sling hetta och de gick typ 20 gånger lättare än första gången utan sling hetta..

Nu sitter jag här och snart blir de sängen, vad som händer imorron vet jag inte men jag vill göra nått kul, men vad är kul i denna stad????

Tänkte bjuda på några bilder på sexbomben :).

De var allt för denna gång :)

                                                               




                                                         




                                                       



God Natt


Kommentarer
Postat av: Ullis

TACK för idag och kväll gumman.. TACK för den goda maten och TACK för att du hjälpte mej med håret =) Love yaaa... Puss

2009-07-11 @ 01:06:20
URL: http://smurfan.bloggagratis.se
Postat av: Meta

FAAAN VAD SEEEEXIGT =)

2009-07-12 @ 23:16:51
URL: http://mammameta.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0