Denna vecka..

I veckan har jag varit inne hos Ullis och Per, dom har varit snäll och passat Vilda medans jag har jobbat Tack så himla mycket. I vanliga fall är Vilda med mamma och Janne men dom pisspottorna är ju i tenneriffa och har de skönt.

Ullis och Per har ju just flyttat så dom har inte fått in sitt internet så därför har jag inte uppdaterat nått och nästa vecka så åker jag dit på måndag och kommer nog hem på tisdag kväll för jag ska jobba på Tisdag.. De blir bara en kort uppdatering och sen ska jag på affären och köpa nått att äta..


Sen så tycker jag inte om att få anonyma kommentarer, så kommer de anonyma kommentarer hädan efter så blir dom inte ut lagd på bloggen...


Ha en bra kväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0