Helgen

Fredag var bara lugn och i lördags kollade jag på csi och sen gick jag bort till snutten och vi spelade wii typ hela natten och de var skit skoj, kom hem vid halv fem på morron (nya tiden) sen sov jag ett tag.. Sen vid två hade dom fortfarande inte hört av sig så då tog jag och mathias oss en promenad bort och väckte dom :) alltid lika roligt att väcka folk..


Idag har jag inte gjort så mycket mer än hört när dom renoverat lägenheter här i trappen och de låter inte lite kan jag säga... Sen när jag skulle ut med vilda så hade dom parkerat en lastbil så när dörren att jag och vilda var tvungen att kliva på bakgavellyften och de stör mig, dom hade kunnat parkera så att man slapp klättra över och sen tyckte vilda att de var skit läskigt så jag var tvungen att bära henne in och ut..

Tycker igentligen att vi som bor på denna byggplats och blir störd inte bara på veckorna men oxå helgerna ska få sänkt hyra några månader, de är ju skit bra att dom renoverar och fixar till men de är jävligt störade att aldrig få ha lugn och ro...

Näpp nu ska jag göra lite nytta..

Kommentarer
Postat av: Jennie

Förstår vad du menar! Jag bodde i Bergsåker när dom renoverade där för många år sedan.

2009-03-30 @ 18:23:52
URL: http://sliparen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0