Konsitiga samtalsämnen

Igår när jag och vickis stod och diskuterade vilken sko man prövar först, höger eller vänster och om de hänger ihop med vilken hand man anväder så tyckte jag att de har nog inget med saken att göra så kommer snutten helt plötsligt in på sin snopp och menar på att den skulle isåfall vara större på höger eftersom att han är höger hänt. Själv tror jag inte att de har med saken att göra.. Och idag fick vi de bekräftat att hans snopp är större på höger än på vänster sida.. hahahaha..Vi hade iaf väldigt roligt åt honom och till saken är att alla var väldigt trötta igår...

Veckan har flytit på och vi spenderar våran tid till att umgås men vi är inte så sociala iaf för vi sitter vid varsin dator och spelar spel..

Var till moster på hennes jobb igår och fixade min nagel som gått av och kom därifrån med två döskallar på naglarna :). På onsdag ska jag iväg och klippa mig, fick de av moster med fam i förtidig födelsedagspresent och de uppskattat väldigt mycket.. Tack så mycket.

Nä nu ska jag fortsätta med mitt spel :)

Ha en trevlig kväll

Kommentarer
Postat av: Jennie

Kul Kul!!! Jag ska också klippa mig på onsdag:) Det visste du nog lite omedvetet:)

2009-03-07 @ 08:57:18
URL: http://sliparen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0